وکیل حقوقی
موسسه ثبتی حقوقی رویای سبز

مشاوره انلاین و رایگان با وکیل بین المللی_دکتر افشین قاسمی

موسسه حقوقی و داوری بین المللی رویای سبز

نام وکیل :افشین قاسمی پژوهشگر دوره دكترای حقوق خصوصی

موضوع: وکیل حقوقی

تلفن : ۲۸۱۱۱۰۳۶-۰۲۱
ایمیل : info@royayehsabz.com
نشانی : تهران، سعادت آباد،میدان کاج، سرو شرقی، پلاک ۱۳۷، ساختمان رویای سبز

با توجه به مشکلاتی که برای هرشخصی در زمینه های قانونی ممکن است پیش بیاید لذا مشاوره با وکیل حقوقی و باتجربه میتواند تا حد زیادی باعث تسریع روند پرونده وی شود.مجموعه ثبتی حقوقی رویای سبز امیدوار است تا هیچ وقت برای شما مشکلی در زمنیه های قانونی پیش نیاید ولی اگر نیازمند هرگونه مشاوره هستید میتوانید با انواع وکیل حقوقی مجموعه رویای سبز به صورت انلاین مشاوره بگیرید.از طرفی رویای سبز با با بهترین وکلای حقوقی در تهران،وکیل حقوقی در شیراز اماده و کلان شهر های دیگر اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

وکیل حقوقی کیست؟

وکیل حقوقی کسی است که از جانب موکل اجازه داشته باشد در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی یا غیر قضایی اقدام کند. در این رابطه وکیل حقوقی نسبت به احقاق و حقوق موکلش در رابطه با موضوع مطرح شده در مراجع قضایی و غیر قضایی طبق حدود اختیاراتش انجام وظیفه می نماید . اثار اقدامات وکیل در مراجع فوق طبق قانون مدنی متوجه موکل است.

انواع وکیل حقوقی

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی بدین صورت است که هر فردی با میل و علاقه خود می تواند شخصی را به عنوان وکیل انتخاب کند. این وکلا میتوانند وکلای رسمی باشند که فرد از طریق دفتر خانه اسناد رسمی شخص را به عنوان وکیل برای انجام کارهای مورد نظر خود مانند مراجعه به ادارات یا شهر داری یا فروش اموال انتخاب می کند و یا می توانند وکلای دادگستری باشند که در مراجع قضایی و زیر مجموعه های ان اعم از شعبه حل اختلاف و مراجعه انتظامی به نیابت از موکل خود برای احقاق حقوق او بایدفعالیت کنند.

وکیل حقوقی رویای سبز

وکیل تسخیری

وکیلی است که در دادگاه برای بعضی از اشخاص بی بضاعت در رابطه با جرایم های مهم کیفری مانند قتل و مانند ان برای دفاع از حقوق ان ها انتخاب می کند که هزینه چنین وکلایی بر اساس تعرفه مندرج در قانون وکالت از طرف دولت به وکیل پرداخت شود.

وکیل معاضدتی

وکیلی است است که دادگاه در صورت درخواست اشخاص بی بضاعت با احراز عدم توانایی مالی ان ها برای داشتن وکیل دادگستری برای ایشان انتخاب می کند.

وکیل حقوقی انلاین

اما با پیشرفت تکنولوژی و رواج اینترنت، رویکرد جدیدی در عرصه حقوقی نیز شکل گرفته است. این رویکرد جدید، ارائه خدمات حقوقی به صورت آنلاین می‌باشد. وکیل حقوقی آنلاین، وکیلی است که برای ارائه خدمات حقوقی به مشتریانش، از فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی آنلاین استفاده می‌کند.

مزایای وکیل حقوقی آنلاین

1.یکی از اصلی‌ترین مزایای وکیل حقوقی آنلاین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. اگر به دنبال یک وکیل حقوقی با تخصص در زمینه‌ی خاصی هستید، ممکن است نیاز باشد تا به دفتر وکیلی بروید، زمان و هزینه بسیاری را برای مراجعه به دفتر وکیلی صرف کنید. با استفاده از خدمات حقوقی آنلاین، می‌توانید به راحتی با وکیل در ارتباط باشید و هر چه زودتر به نتیجه‌ای دلخواه دست یابید.

در رویای سبز هزینه به صفر میرسد و به صورت رایگان مشاوره می شوید نه اینکه هزینه ها کاهش یابد.

 

2.ارائه خدمات با کیفیت بالا یکی دیگر از ویژگی های وکیل حقوقی انلاین است. بسیاری از وکلا با تخصص در زمینه‌های مختلف، خدمات حقوقی آنلاین ارائه می‌دهند و می‌توانند به شما کمک کنند تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید.

انواع تخصص های حقوقی

1)تخصص های حقوقی شامل تخصص حقوقی در زمینه ی حقوق تجارت و امور مالی 2)تخصص حقوقی در زمینه مسایل خانواده و همه ی قوانین و مقررات مرتبط با ان 3)تخصص حقوقی مربوط به امور کیفری تخصص حقوقی در مسایل حقوق مدنی که شامل انواع قراردادهای معین و غیر معین….

وکیل خانواده
وکیل ملکی
وکیل مهاجرت
وکیل امور قراردادها
وکیل شرکت ها وکیل چک و سفته

وکیل حقوقی در تهران

وکیل حقوقی تهران

کسب و کارها و افراد برای حل مشکلات حقوقی خود به دنبال یک وکیل حقوقی ماهر و با تجربه هستند. اما انتخاب یک وکیل حقوقی مناسب در تهران می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

اولین گام در انتخاب وکیل حقوقی در تهران، تحقیق و جستجوی مناسب‌ترین وکیل برای مشکل شماست. می‌توانید به وب‌سایت‌ها و دایرکتوری‌های مختلف وکلای حقوقی دسترسی داشته باشید تا وکیل حقوقی مناسب برای شما را پیدا کنید. اما مهمترین قدم در انتخاب وکیل حقوقی تهران، بررسی تخصص و تجربه وکیل در زمینه حقوقی مورد نظر شما است.

وکیل حقوقی تهران با تخصص و تجربه در حوزه‌های مختلف حقوقی مانند حقوق خانواده، حقوق کار، حقوق ملکی، حقوق تجارت و … و با تجربه در مورد مشکلات حقوقی مختلف، می‌تواند به شما کمک کند تا از مشکلات خود رهایی پیدا کنید.همچنین باید در نظر داشت که وکیل حقوقی تهران باید دارای مهارت‌های ارتباطی قوی باشد تا بتواند با شما به بهترین شکل ارتباط برقرار کند و به شما کمک کند تا بهترین راه‌حل برای مشکلات حقوقی خود پیدا کنید.

اینکه هزینه وکیل حقوقی تهران چقدر است، می‌تواند برای شما مهم باشد، اما باید به این نکته توجه کنید که انتخاب وکیل حقوقی بر اساس هزینه تنها، نباید تنها انتخاب شما باشد. بهتر است هزینه‌های وکالت را با دقت بررسی کنید و با وکیل خود مذاکره کنید تا بتوانید به بهترین قیمت برای خدمات حقوقی خود دست یابید.

همچنین، وکیل حقوقی تهران باید دارای مدارک و مجوزهای لازم از سازمان وکلا باشد. قبل از اینکه با یک وکیل حقوقی تهران همکاری کنید، باید اطمینان حاصل کنید که وکیل مورد نظر شما دارای مجوزهای لازم است. این مجوزها نشان دهنده آن است که وکیل شما مجاز به ارائه خدمات حقوقی است و می‌توانید به شکل قانونی با او همکاری کنید.

موسسه ثبتی حقوقی رویای سبز با مدیریت دکتر افشین قاسمی با سابقه 15 ساله با بهترین وکلای حقوقی از جمله وکیل در شهرک غرب تهران،.. اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

شما میتوانید در هرجای تهران که هستید به صورت کاملا انلاین ورایگان به وکلای حقوقی رویای سبز در ارتباط باشید.

ویژگی های وکیل حقوقی

مسائل حقوقی در قانون کشور ما در حیطه جداگانه گنجانده می شوند این مسایل به دو بخش حقوق عمومی و حقوق خصوصی تقسیم می شوند. بر این اساس می توان گفت که یک وکیل حقوقی مناسب برای شما کسی است که در همان حوزه مد نظر شما فعالیت می کند . مثلا اگر شما پرونده ای در زمینه حقوق تجارت داشته باشید نمی توانید از یک وکیل حقوقی خانوادگی در این زمینه راهنمایی مفیدی بگیرید.

مزایای وکیل حقوقی

از جمله مزایای وکیل می توان از انتخاب طیف گسترده ای از موفقیت های شغلی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد. اگر هدف شما از وکالت این است که دنیا را به مکانی امن برای خود  خانواده و سایر افراد تبدیل کنید می توانید دادستان کیفری شوید.

وکیل حقوقی مشهد

وکیل حقوقی یکی از حرفه‌هایی است که به عنوان نمایندگان حقوقی شخص یا شرکت در دعاوی قضایی یا در مسائل حقوقی و مالی به کار گرفته می‌شوند. شهر مشهد، یکی از شهرهایی است که تعداد زیادی وکیل حقوقی با تخصص‌های مختلف دارد که می‌توانند به شما در مسائل حقوقی و قضایی کمک کنند.با این حال، قبل از انتخاب وکیل، بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهید و به دنبال یک وکیل با تجربه و تخصص در زمینه مورد نظر خود باشید.

شما در هرجای مشهد که هستید میتوانید به صورت کاملا انلاین و رایگان از وکیل حقوقی رویای سبز مشاوره بگیرید.

کلام اخر

موسسه ثبتی حقوقی رویای سبز پیوسته در تلاش است تا در جهت رضایت شما کاربران عزیز گام برداشته و تمام اطلاعات مورد نیاز شما کاربران را در اختیار شما کاربران عزیز بگذارد.از این رو اگر به هر دلیلی نیارمند اطلاعات بیشتری هستید میتوانید به صورت مستقیم به صورت تلفنی با ما در ارتباط باشید و یا از گزینه چت انلاین نیز استفاده کنید. همچنین جهت ارزیابی رایگان پرونده و مشکلات خود توسط وکلای پایه یک دادگستری، میتوانید به صفحه فرم ارزیابی مراجعه کرده و پرونده خود را شرح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید